Rabu, 16 Mei 2012

Selamat Hari Guru buat warga panitia


SELAMAT HARI GURU ..... kepada semua warga pendidik yang berada di SK Santan.

Juga ucapan SELAMAT HARI GURU kepada mereka yang pernah mencurahkan jasa mendidik anak-anak murid di SK Santan ini.

Saya .... Ust. Mohamad Sofi ... selaku ketua Panitia Pendidikan Islam & j-QAF, SK Santan, ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat warga guru pendidikan Islam khususnya.

Jasa anda mendidik dan bertungkus lumus menaikkan martabat panitia ... amat dikenang oleh ketua mu ini.

Kepada Ustazah Salmiah .... terima kasih kerna hari Jumaat amat berseri dengan makanannya. Orang lama dan banyak pengalaman. Moga Allah swt martabatkan ustazah menjadi PK .....insyaallah

..Buat Ustazah Faridah dan Ustazah Mariani .... kalian lah pejuang-pejuang yang memartabatkan bahasa Al-Quran di sekolah. Kepada Ustazah Fadhla ..... tiada yang serupa dengan mu ... rajin dan pantas dalam memimpin Kem Bestari Solat ke arah kejayaan matlamatnya. Begitu juga Ustazah Nawal .... hebat dan ada peluang untuk lead panitia ini nanti.

Tak lupa juga buat insan yang rapat lagi terkenang .... pernah berjasa pada kita masa lalu .. tak lain dan tak bukan Ust Khidzrul Hafiz dan Ust Azmi serta Ustaz Dzahar .... pemergian antum dari SK Santan amat menggamit perancangan saya ....

Kini .... saya tidak lagi bersemangat seperti dahulu. Ingin rasanya di hati ini untuk meletak lepas tanggungjawab ini. Tanpa kalian .... tanpalah saya ini.

1 ulasan:

  1. anta pun boleh ust sofi. Ada sesuatu yg berharga nilainya (panitia agama sks) yg tak ana rasa di sini...apapun sks terbaik..!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...